Załóż bloga Zaloguj się



Kilka zdjęc itp.

20:21, 04/06,2009

Mój simorowilkołak

 

file:///C:/Users/lidka/Pictures/movie008.avi

Specjalnie odemnie nagrany tańczący bałwan


 

Studnia w simsach

21:30, 04/05,2009

wymaga cztery pory roku..no więc :

Studni nie mozna kupic tak jak inne rzedmioty. Dostaje sie ją jako na nagrode od klubu ogrodników. Co zrobić zeby ją dostac :

1. Zapisujesz sie do klubu ogrodników (kliknij na telefon, nastepnie usługi, klub ogrodników. Wedy pojawi sie pytanie czy chcesz zaprosic do siebie przedstawiciela klubu kliknij TAK)

2. Kiedy przyjdzie przedstwaiciel powitaj go a potem poproś o członkostwo w klubie. Wtedy przyjdą inni członkowie klubu i obejzą twój ogród zeby zadecydowac czy przyjmą cie do klubu.

3. Jesli uda cie sie zostac jego czlonkiem odczekaj kilka dni a nastepnie zadzwon po przedstawiciela klubu a kiedy przyjdzie poproś o ocene twojego ogrodu. Jesli bedzie zadbany, nie bedzie w nim śmieci i czlonkom klubu sie spodoba w nagrode dostaniesz studnię zyczen.

Mam nadzieje ze pomoglam ale z tą studnią radze uwazac. Dlaczego? Przekonasz sie sam 

 

Jak zrobic Hotel

21:16, 04/05,2009
: 1. Budujemy parcele która ma byc hotelem 2. Wpisujemy kod changelotzoning hotel 3. Zapisujemy i wychodzimy do otoczenie Po wyjściu hotel jest już gotowy

 

Błędy w grze

17:14, 04/05,2009

Może i te fotki wyglądają śmiesznie, zabawnie, ale jak
w grze pojawia się coś takiego to graczowi przestaje być
do śmiechu...

  A gdzie sim?

  Co robi pizza na jego głowie?

  Skąd się wzięły te dziwne stwory?

  Od kiedy małe dziecko jest psem?

  Co toza dziwny stwór w domu sima?

  Za duża... obroża?

  I znowu te dziwne stwory!

  Jakim cudem pies jest taki wielki i wystaje z samochodu?

Poniższe obrazki skopiowałam - przyznaję się bez bicia - by zilustrować co też niepokojącego może się dziać w grze.

  Co się stało z jej głową?

  Jaki dziwny samochód!

  Jakim cudem ta sprzątaczka odwróciła głowę o 360 stopni?

  Siedzi na... drzewie?

  Cuż za pozycja...

  Niemowlę?

  W dzwiach?

  Co się  z nią stało?!


 

Jak wskrzeszyć Sima? + Jak zrobić zombie?

17:04, 04/05,2009

Potrzebujemy The Sims 2 Na Studiach.

1. Aby wskrzeszyć Sima, musisz mieć Sima, który choć troche znał zmarłego. Tutaj zmarła Nina Kaliente.

2. (Ctrl + Shift + N) Wpisujemy kod unlockCareerRewards i wchodzimy w nagrody, a potem w nagrody pracy (obok potrzeb Sima, takie znaczki). Wybieramy Wskrzeszniomat i stawiamy go sobie... załóżmy na trawie.

3. Tutaj możecie zobaczyć, jak Nina została zabita przez mięsożerne muchy. Została po niej tylko kupka popiołu.

4. Wybieramy Sima, który ma wskrzeszyć zmarłego, i klikamy na Wskrzeszniomacie. Następnie klikamy na Sima, którego chcemy wskrzesić.

5. Jak widzicie na obrazku poniżej, musicie dać dosyc sporo pieniędzy, aby Sim wrócił do SimCity.

 

Jesli jednak dacie np. 73 simeleony, Mroczny Kosiarz zabierze Ci je a Sima nie odda:

Jeśli jednak dasz wystarczającą liośc pieniędzy...

Wtedy buchnie zielony dym...

I pojawi się (w tym przypadku) Nina Kaliente.

JAK ZROBIC ZOMBIE??!

1. A jak zrobić zombie? To proste! Zadzwoń do śmierci, ale nie podawaj dużo simeleonów. Wystarczą jakies 3000.

Buchnie czerwony dym i...

Pojawi się (w tym przypadku) Nina Kaliente.

Wiem, nie jest piękna i chodzi dziwnie zgarbiona. Tak jak prawdziwy zombie. Widziecie te minusy nad jej głową? Ożywiła ja jej siostra, a ona ma do niej żal, bo zamieniła ją w zombie...

To wszystko... POWODZENIA WE WSKRZESZANIU!


 

jak stac się wampiroroślą

17:01, 04/05,2009

 Gdy jesteś już simoroślą to teraz musisz stać się wampirem:

1. O godzinie 18.00 idziemy na przdmieście.

2. Siedzimy tam tak długo aż nie przyjdzie na nie wampir.

3. Gdy już przyjdzie to z nim gadamy chwalimy i takie tam aby nas polubił.

*dobrze będzie jak nas pokocha.

4. Gdy słońce się pojawi wampir ucieknie.

*wtedy i ty pujdź do domu.

5. Gdy nadejdzie noc czyli godz. 19.00 zaproś wampira do siebie.

6. Jeśli jest w tobie zakochany to zacznij się z nim całować flirtować itp.

7. Po dłuzszym czasie wampir zechce cię ukąsić.

No i gotowe jesteś wampiroroślą


 

Jak stac się wampirem

16:39, 04/05,2009

(Wymagany dodatek Nocne Życie)

Aby stać się jednym z krwiopijców naszego sima najpierw musi ukąsić jeden z nich. Wampiry najczęściej spotykamy na przedmieściu lub przechodzących obok naszego domu wyłącznie w nocy. Poznajemy je po szarym odcieniu skóry.

Kontakty z nimi przebiegają tak jak z innymi simami, tyle że nie da się zdobyć ich miłości póki sami nie zostaniemy krwiopijcami. Gdy kontakty między naszym simem a wampirem będą bardzo dobre, wtedy wampir pokusi się o ukąszenie go w szyję, a wtedy stajemy się jednym z nich

 

Wady i zalety wampiryzmu:

Jest tylko jedna wada bycia wampirem - gdy w ciągu dnia dosięgnie naszego sima dosięgną promienie światła słonecznego wszystkie jego wskaźniki potrzeb zaczną gwałtownie spadać. Jest na to jedna metoda - podczas dnia naszego sima chowamy do wygodnej trumny, którą kupujemy mu w trybie kupowania. Podczas pobytu w niej potrzeby sima nie spadają i regeneruje on energię.

Podczas nocy potrzeby naszego sima nie spadają, co sprzyja prowadzniu nocnego życia przez naszego sima. Po zostaniu wampirem nasz sim umie także kilka nowych rzeczy np. poruszać się niezauważenie oraz latać.

Jeśli chcemy zarazić innego sima wampiryzmem klikamy na niego i wybieramy opcję "Ukąś w szyję". Jeśli jesteśmy z nim w dobrych stosunkach, po chwili nasz kolega staje się takim samym krwiopijcą jak my.

Gdy znudzi nam się bycie wampirem dzwonimy do Cygańskiej swatki i kupujemy od niej butelkę Wampirocyliny-D, po której wypiciu nasz sim przestaje być krwiopijcą i wraca do normalnego życia.

To na tyle..


 

Jak odzyskac Belle Ćwir + Co się z nią stało

16:32, 04/05,2009

Jest to żona Mortimera.
Została porwana przez kosmitów.
Jej zdjęcie pojawiło się na mleku dla simów. 

Jak ją odzyskać?

Aby odzyskać oryginalną Bellę musisz grać w Miłowie.
1) Wpisujesz kod boolProp testingCheatsEnabled true
2) Klikasz z wciśniętym shiftem na sima
3) Klikasz na "Spawn" a potem "Tombstone of L and D:
4) Powinien pojawić się nagrobek
5) Klikasz na niego i wybierasz opcję "Add neighbour to family"
6) Następnie wybierasz imię "Bella". Jeśliw okolicy jest inny sim o tym imieniu, możliwe, że na parceli pojawi się właśnie on, ale prawdziwa Bella też tam musi być.
7) Jeśli wszystko jest wykonane poprawnie, do twojeje rodziny dołączy zaginiona żona Mortimera.


 

jak wygląda dżin ?

16:22, 04/05,2009

No i prosze, dżin jest dostępny już w czasie wolnym , tam można go zobaczyc...

  A teraz jak można go spotkac :

To nic trudnego. Jeśli cyganka podejdzie do twoich drzwi, zabierasz lampę i natychmiast znikasz. Możesz także ją sprzedać.Dżin może spełnic ci 3 życzenia.

 

The sims 3

09:06, 04/05,2009

Kierujesz losami wyjątkowych postaci w otwartym, tętniącym życiem świecie! Gra inspiruje niezliczonymi możliwościami zabawy i na każdym kroku zaskakuje niespodziewanymi sytuacjami.

 

Nowe, tętniące życiem otoczenie -  Simy mogą swobodnie przemierzać okolicę. 

Apropo tego można tworzyc jaką tylko chcesz postac no np. czarownice :

i oczywiście wiele innych dodatków... to na tyle


 

Czy simsy zadziałają przy instalacji

22:32, 04/04,2009

Windows - tak

Windows Vista - tak

Sama Vista - nie 

Ogólnie to moge powiedziec że powinno przy każdym zadziałac bo mi w każdym zadziałało...Tongue out


 

Choroby simów

22:24, 04/04,2009

Przeziębienie

  • Symptomy: Kaszel i kichanie.
  • Źródło: 1% szansy zarażenia jeśli Sim chodzi do szkoły/pracy.
  • Możliwość zarażenia: Wysoka.
  • Skutki śmiertelne: Nie, jeśli jest wyleczone i nie przeobrazi się w zapalenie płuc.

Grypa

  • Symptomy: Kaszel i biegunka.
  • Źródło: 5% szansy jeśli są karaluchy w domu.
  • Możliwość zarażenia: Wysoka.
  • Skutki śmiertelne: Tak.

Zapalenie płuc

  • Symptomy: Kaszel i duże zmęczenie.
  • Źródło: Niewyleczenie grypy, przeziębienia.
  • Możliwość zarażenia: Niska.
  • Skutki śmiertelne: Tak.

Zatrucie pokarmowe

  • Symptomy: Mdłości i duże zmęczenie.
  • Źródło: 5% gdy jedzenie jest zepsute.
  • Możliwość zarażenia: Brak.
  • Skutki śmiertelne: Tak.

Poranne nudności

  • Symptomy: Mdłości i duze zmęczenie.
  • Źródło: Pierwszy dzień ciąży.
  • Możliwość zarażenia: Brak.
  • Skutki śmiertelne: Nie.

Infekcja wirusowa

  • Symptomy: Dwa przypadkowe symptomy.
  • Źródło: Kontakt z zarażoną osobą.
  • Możliwość zarażenia: Wysoka.
  • Skutki śmiertelne: Tak.


 

Kolory duchów

22:22, 04/04,2009
Śmierć ze starości: Kiedy sim umrze ze straosci, jego duch będzie biały.

Porażenieelektryczne: Jesli sim umrze od porazenia prądem jego duch bedzie żółty i beda sie z niego sypaly iskry .

Spalenie: Kiedy sim umrze od spalenia go, jego duch bedzie czerwony i bedzie sie dymił.

Utonięcie: Kiedy sim sie utopi jego duch bedzie niebieski i bedzie zostawial po sobie kaluze.

Śmierćgłodowa: Kiedy zaglodzimy naszego sima jego duch bedzie przezroczysty i bedzie wynosil jedzenie z lodówki.

Choroba:  Jesli sim umrze od ciezkiej choroby jego duch bedzie zielony.

Mordercze Muchy: Kiedy sima zabiją muchy jego duch bedzie fioletowy.

Śmierć ze strachu:  Kiedy sim umrze ze strachu jego duch  bedzie różowy.

Zmiażdżenie satelitą: Kiedy sima przygniecie satelita jego duch bedzie pomarańczowy.

 

12 sposobów na zabicie sima

22:18, 04/04,2009
Oto 12 sposobów na smierc niechcianego sima :

satelita : kiedy chcecie zabic sima spadającą satelitą, wystarczy ze klikniecie na trawe a nastepnie  oglądaj obloki, po jakims czasie w sima powinna uderzyc satelita.

pożar : pozar to jeden z szybszych spodobów zabicia sima, wystarczy ze kazecie simowi przygotowac jakąs potrawe, która wymaga pieczenia lub gotowania na kuchence np : zapiekanki. Kiedy sim wlozy juz tę potrawe do pieca zajmijcie go czyms innym. Po jakims czasie kuchenka zacznie sie palic, wtedy karzcie podejsc simowi blisko palącej sie kuchenki, sim powinien zaczac sie palic.

starość : do tego nie mozna sie przyczynic, kiedy sims jest juz stary mroczny sam do niego przychodzi i zabiera go na drógą strone...

utonięcie : to jest dość czasochłonne ale sprawdza sie! karzemy wejsc simowi do basenu, a kiedy juz to zrobi, usuwamy wszystkie drabinki, po jakims casie sim umiera.

choroba : kiedy smi jest chory meczymy go najbardziej jak sie da, nie bierzemy urlopu w pracy i po jakims czasie sim umiera z wycięczenia.

porazenie prądem :  kiedy w domu zepsuje sie jakis sprzet który potrzebuje prądu np: telewizor, karzemy simowi go naprawic, po jakims czasie powinien go porazic prąd, ale uwaga! Jedno porazenie nie wystarcza! Potrzeba 2 lub 3 razy porazic sima prądem zeby umarł!

strach : kiedy którys z naszych simów umiera pojawi sie po nim nagrobek, po kilku dniach z nagrobka wychodzi  duch i straszy zyjących simów, jesli sim którego chcemy zabic boji sie duchów umiera.

muchy : kiedy nasz sim zje jakis posilek nie myjemy po nim taleza tylko czekamy az pojawią sie nad nim muchy, robimy tak kilka razy ok 6-7 kiedy zrobicie juz te wszystkie rzeczy , umieszczcie taleze w jednym pomieszczeniu i kazecie wejsc tam simowi  po paru chwilach muchy obciadają sima  i sim umiera.

grad : (potrzebne CPR)  kiedy pada grad kazemy wyjsc simowi do ogrodu i stac w jednym miejscu, po kilku chwilach sim umiera od uderzen gradem.

oprzenie sloneczne : (potrzebne CPR) Kiedy jest lato kazemy wyjsc simowi do ogrodu , po jakims czasie temperatura sima osiąga max a sim staje sie caly czerwony i umiera.

piorun : (potrzebne CPR) Gdy jest buza wychodzimy simem do ogrodu (najlepiej jak nie ma w nim drzew ani innych wysokich przedmiotów) kazemy mu stas w jednym miejscu, przy odrobinie szczescia sima powinien trafic piorun i biedny sim umiera.

głód : usuwamy z domu sima lodówke, po jakims czasie powinien umrzec z głodu.

 

jak spotkac wielką stopę

22:11, 04/04,2009

W tej noci napisze jak spotkac Wielką Stope, no wiec : potrzeba dodatek PODRÓŻE
Zeby spotkac wielką stope, musimy miec mapę do jej nory, jak ją znalesc? Nic prostrzego :) Klikamy na dowolne podłoze które nie jest pokryte podłogą, i wybieramy opcje kop w poszukiwaniu skarbu, teraz nasz sim zacznie kopac, ale nie mozemy miec pewnosci ze od razu znajdzie mape, moze znalesc np : kość, kamien, jakiś inny skarb lub uszkodzic rure z wodą...  Lecz kiedy znajdzie w końcu mape do UKRYTEJ NORY   jestesmy w polowie drogi :) Żeby zrobic z mapy jakis uzytek trzeba wyjechac na wakacje < klikamy na telefon - wykup wakacje - wybiez Trzy Jeziora >  Kiedy bedziemy juz na wakacjach  klikamy na  sima i wybieramy opcje idz na parcele publiczna, pokaze sie nam okienko w którym wybiera sie gdzie chcemy isc, klikamy na Ukrytą Norę < jest przy niej fiolerowy znak zapytania > I oto Yeti

 


 
RANKING STRON. Darmowa reklama w internecie. Darmowe statystyki TOPLISTA. Najlepsza toplista. Ranking. Fajne forum dyskusyjne - ranking forum. Najlepsze fora.